بلاگ
برنامه ریزی بازاریابی

چرایی و دلایل واقعی شکست برنامه های بازاریابی برنامه های بازاریابی در این روزها به شدت رقابتی شده است، برگشت مشتریان چیزی نیست که با اجبار و تهدید آنها صورت گیرد، دلایل شکست برنامه های بازاریابی این روزها چیست؟ دلیل اصلی اینکه برنامه های بازاریابی شکست میخورند این است که درک درستی از رفتار مخاطب و مصرف کننده ی نهایی خود ندارند. درک درست پرسونای مخاطب یعنی تبادل ارزش به مشتریان فعلی شما برای اطلاعات و ارزش پیشنهادی شما وقت می گذارند. اگر می بینید که آن ها از پیامها و اطلاعات ارسالی توسط شما سرباز می زنند و بی توجهی میکنند، این میتواند بخاطر …

ادامه مطلب